مدیر برنامه های ژولیو سزار: ممکن است او به فیورنتینا برود

مدیر برنامه های ژولیو سزار: ممکن است او به فیورنتینا برود

مدیر برنامه های ژولیو سزار، دروازه بان کوئینزپارک رنجرز، تایید کرد که ممکن است این ملی پوش برزیلی در تابستان پیش رو به فیورنتینا برود.

با سقوط رنجرز، سزار به دنبال رفتن به یک باشگاه دیگر است و پیش از این از آرسنال و ناپولی به عنوان گزینه های او نام برده می شد اما به نظر می رسد این دو باشگاه دیگر علاقه به خرید این دروازه بان باتجربه ندارند.

ژوسیاس کاردوسو، مدیر برنامه های او، اعلام کرد که در فاصله سه هفته تا پایان بازار نقل و انتقالات، کیو پی آر همچنان به دنبال فروش سزار است و از فیورنتینا به عنوان مقصد احتمالی او نام برد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من تماس مستقیمی با فیورنتینا نداشتم اما یک دوست نزدیک را برای گفتگو پیش آنها فرستادم. در حال حاضر هیچ خبری جدیدی نیست.

کیو پی آر مشکلی برای فروختن او به فیورنتینا یا هر باشگاه دیگری ندارد اما اگر باشگاهی حاضر به پرداخت 3.2 میلیون یورو برای او نشود، انجام انتقال دشوار خواهد شد. این انتقال هم در صورتی انجام می شود که باشگاه خریدار پیشنهادی 4 ساله به سزار بدهد.

او تا سال 2016 با کیو پی آر قرارداد دارد و قرارداد جدید هم باید حداقل تا آن زمان باشد. طول قرارداد، کاهش دستمزد را جبرن می کند اما اگر قرار باشد زودتر از سال 2016 به پایان برسد، بی معنی خواهد بود.

سزار فیورنتینا را دوست دارد. آنها تیم مناسبی برای او هستند تا بتواند خود را آماده جام جهانی کند."

اما دانیله پراده، مدیر باشگاه فیورنتینا، هرگونه مذاکره با کیو پی آر برای انتقال سزار را رد کرد و گفت:" من هیچ تماسی با آنها برای خرید سزار نداشتم. من همه شایعاتی که در روزنامه ها مطرح شده را رد می کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, | 21:26 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح